English

株式会社 大香

お知らせ

新型コロナウイルス感染拡大に伴う在宅勤務実施のお知らせ
新型コロナウイルス感染拡大に伴う在宅勤務実施のお知らせ
2021.01.8

平素は格別のご高配を賜り厚く御礼申し上げます。

この度は、新型コロナウイルス感染症(COVID-19)によりお亡くなりになられた方々に謹んでお悔みを申し上げますとともに罹患された方々には心よりお見舞い申し上げます。

弊社では、この度の新型コロナウイルス感染拡大に伴い、在宅勤務への切り替えを決定いたしましたので此処にお知らせいたします。
解除時期は2月7日を予定しておりますが、以降の対応につきましては行政の方針に従い対応検討してまいります。
(※緊急事態宣言の延長に伴い3月7日まで延長させていただきます)
そのため、各拠点において外線電話が繋がりにくい場合がございます。
大変ご迷惑をおかけいたしますが、ご理解を賜りますよう何卒お願い申し上げます。

<既存のお取引先様>
ご注文は通常通り受付しております。
お問い合わせの際はなるべく各担当の携帯電話またはメール宛にご連絡をお願いいたします。外線電話がつながらず、担当者がご不明の場合は、お問い合わせフォームよりご連絡くださいませ。
お問い合わせフォーム

<新規お取引ご希望の場合>
お問い合わせフォームよりご連絡をお願いいたします。営業担当より折り返しをさせていただきます。お問合せの内容によりましては対応にお時間をいただく場合がございますが予めご了承ください。
お問い合わせフォーム

<一般のお客様>
お問合せフォームよりお問い合わせをいただけますようお願い申し上げます。お問合せの内容によりましては対応にお時間をいただく場合がございますが予めご了承ください。
お問い合わせフォーム

お取引先様・お問い合わせのお客様におかれましては、ご不便をおかけいたしますが、何卒ご理解を賜りますようお願い申し上げます。
以上

株式会社大香
2021年1月8日

――――――――――

[ Decision on teleworking due to increased COVID-19 infections ]

Thank you for your shopping with Daiko Inc.

Daiko Inc. would like to offer our condolences to those who have passed away due to COVID-19 and our sympathies to those who are currently challenged with infection.

At Daiko Inc. we have decided to have our employees work from home, due to the spread of COVID-19 infections. We intend to return to normal operations on February 7, but may reconsider our plans in accordance with government policies.
<*Given the extension of the State of Emergency Declaration, we have decided to continue teleworking until March 7.>
This may cause some inconvenience, with limited access to external telephone calls at each of our offices and establishments.
Thank you for your understanding.


Your orders will be received as usual.
Should you have any inquiries, please contact our staff by directly calling their mobile phone or by email. If our staff cannot be reached or if you are not aware of the staff in charge, please use the inquiry form.
Contact Us


Please contact us using the inquiry form below. Our sales staff will offer you feedback. Please understand that we make require some time to respond to some inquiries.
Contact us.

<Other customers>
Please contact us using the inquiry form below. Our sales staff will offer you feedback. Please understand that we make require some time to respond to some inquiries.
Contact us.

Thank you for your understanding for any inconveniences that this may cause.

Daiko Inc.
January 8, 2021